شعور ناشناخته

شعور ناشناخته

مطالعه و تحقیق در ارتباط با موجودات هوشمند غیر بشری از دیدگاه وحی ، علم و مستندات واقعی
شعور ناشناخته

شعور ناشناخته

مطالعه و تحقیق در ارتباط با موجودات هوشمند غیر بشری از دیدگاه وحی ، علم و مستندات واقعی

معرفی شعور و ادراک غیر بشری از دیدگاه وحی در قرآن ۱۰

جنسیت در جنیانآپلود و بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت

جنیان نیز از مرد و زن خلقت یافته اند. و بواسطه آمیزش صاحب فرزند می شوند.

فیهن قصرات الطرف لم یطمثهن انس  قبلهم و لا جان (رحمن/56) :

در آن (باغها) زنانی هستند که جز به همسران خود عشق نمی ورزند و هیچ انسان و جنی پیش از اینها با آنان تماس نگرفته است.

فیهن خیرات حسان (رحمن/70) – حور مقصورات فی الخیام (رحمن/72) – لم یطمثهن انس قبلهم و لا جان(رحمن/74).

در آن (باغها) زنانی نیکو خلق و زیبایند – حوریانی که در خیمه ها مستورند – هیچ انس و جنی پیش از ایشان با آنها تماس نگرفته است .

آیات فوق نشان می دهد که زوجیت در جنیان موجود است. به عنوان مثال در آیه زیر از مردان جن سخن می راند:

و انه کان رجال من الانس یعوذون برجال من الجن فزادوهم رهقا (جن/6) :

و اینکه مردانی از انسان به مردانی از جن پناه می برند و آنها سبب افزایش گمراهی وطغیانشان می شدند.

تداوم نسل بین جنیان بواسطه وجود زوجیت حاصل می آید.

آپلود و بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت  

و اذ قلنا للملائکه اسجدوا لادم فسجدوا الا ابلیس کان من الجن ففسق عن امر ربه افتتخذونه و ذریته اولیاء من دونی و هم لکم عدو بئس للظالمین بدلا (کهف/50) :

و هنگامی که به ملائکه گفتیم برای آدم سجده کنید، آنها همگی سجده کردند الا ابلیس که از جن بود. و از فرمان پروردگارش بیرون شد. آیا او و فرزندانش را به جای من ، اولیای خود انتخاب می کنید ، در حالیکه آنها دشمن شما هستند.چه جایگزین بدی ست برای ستمکاران!

در آیه بالا کلمه ذریته برای ابلیس که از جنیان است ، نشان از فرزند دار شدن جنیان می باشد.

...و أ جلب علیهم بخیلک و رجلک و شارکهم فی الأموال و الاولاد وعدهم وما یعدهم الشیطان الا غرورا (اسراء/۶۴).

آپلود و بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت

مشارکت جن در ذریه انسان خاکی ، هیبریدی از جن و انس را به همراه دارد که با توجه به درصد مشارکت، میزان انس و جن بودن فرد حاصل، تعیین می گردد. فرزندان هیبرید توسط عالمان این علم سریعا قابل شناسائی هستند. و چنانچه درصد ژنوتیپ انسی کم باشد ،نسلF1 توان غیبی (ناپیدا)زندگی کردن را داراست.

با توجه به آیه زیر شاید بتوان به این نتیجه رسید که ازدیاد نسل بین جنیان گسترده تر از انسانها رخ داده است.

و یوم یحشرهم جمیعا یا معشر الجن قد استکثرتم من الانس...(انعام/128):

در آنروز که همه آنها را جمع و محشور می سازد : ای جمعیت جن شما از انسان فزونی یافتید...

نحوه مکالمه و ارتباطات جنیان

جنیان از قدرت مکالمه و شنوائی بهره مندند. صوت، شنوائی و نحوه مکالمه جن با انسان متفاوت است و حالت القاء و تلقین را یادآور می شود.

به هر حال جن دارای صوت می باشد.

و اذ قلنا للملائکه اسجدوا لادم فسجدوا الا ابلیس قال ء اسجد لمن خلقت طینا -  قال أرءیتک هذا الذی کرمت علی لئن أخرتن الی یوم القیمه لأحتنکن ذریته إلا قلیلا – قال أذهب فمن تبعک منهم فان جهنم جزاوکم جزاء موفورا -  و استفزز من استطعت منهم بصوتک و أ جلب علیهم بخیلک و رجلک و شارکهم فی الأموال و الاولاد وعدهم وما یعدهم الشیطان الا غرورا (أسراء/61-62-63-64):

هر کدام از آنها را می توانی با صدایت تحریک کن و پیاده و سواره ات را بر آنها گسیل دار و در ثروت و فرزندانشان مشارکت جوی و به ایشان وعده ده ولی شیطان جز غرور وعده ای  به آنها نمیدهد.

شکل القاء کلمات بین آنها و یا در ارتباط با انسانها ، نوعی ارتباط تلپاتیک را تداعی می کند. به هر جهت ما آدمیان بطور ناخودآگاه، شاید ساعتها تحت گفت و شنود با جنیان بطور ذهنی و فکری باشیم ...

آنها با صدای هر فرد در ذهن او با تیز بینی ژرف، وی را تحت تلقین و پیشنهادات خود قرار می دهند. و وسوسه خویش را به او القاء می کنند. در زمان تلقین ، جنیان شیطان نزد آدمی حضور می یابند.

و قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین – و اعوذ بک رب ان یحضرون (مومنون/97-98):

و بگو رب از وسوسه های شیاطین به تو پناه می برم – و از اینکه آنان نزد من حاضر شوند.

توان انتقال گفتار به شکل یوحی (شاید تلپاتی) از دیگر توانائی های شیاطین جن و انس است . هم اکنون در میان انسانها افرادی توانائی انتقال گفتار خود را به روش یوحی (القاء یا تلپاتی)دارند.

و کذلک جعلنا لکل نبی عدوا شیاطین الانس و الجن یوحی بعضهم الی بعض زخرف القول غرورا و لو شاء ربک ما فعلوه فذرهم و ما یفترون(انعام/112) :

این چنین در برابر هر نبی ،دشمنی از شیاطین انس و جن قرار دادیم، آنها بطور یوحی سخنان فریبنده و بی اساس به یکدیگر می گفتند و اگر پروردگارت می خواست ، چنین نمی کردند، پس آنها و تهمت هایشان را به حال خود واگذار.

مکالمات جنیان در بین خودشان نیز از حیله و مکر عاری نیست چرا که عوام جن باورشان نمی شد که سفیه شان (ابلیس) با آنها مکر کرده باشد .

و انه کان یقول سفیهنا علی الله شططا(جن/4) و انا ظننا ان لن تقول الانس و الجن علی الله کذبا(جن/5)

و اینکه سفیه ما درباره خداوند سخنان ناروا می گفت. و اینکه ما گمان می کردیم که انس و جن هرگز بر خدا دروغ نمی بندند.

جنیان در همنشینی و آمد و شد در بین اقوام گوناگون بشری به سخنان آدمیان نیز توجه داشته و مکالمات بشری را تحت کنترل دارند و به آنها گوش فرا می دهند.

 قل اوحی الی انه  استمع نفر من الجن فقالوا انا سمعنا قرآنا عجبا(جن/1):

بگو به من وحی شده است که جمعی از جن به سخنانم گوش فرا داده اند سپس گفته اند ما قرآن عجیبی شنیده ایم.

و انا لما سمعنا الهدی ءامنا به .....(جن/13): و اینکه ما هنگامی که هدایت قرآن را شنیدیم به آن ایمان آوردیم....

نحوه شنود  مکالمات آدمی توسط جن همانقدر ساده است که نحوه شنود وسوسه جنیان در ذهن آدمی راحت است. و ارتباط جوامع انس و جن و تاثیر پذیری دو گروه بسیار عیان و غیر قابل انکار است .جنگها و کشمکشهای بشری از برادر ، فامیل ، همسایه ، همکار ، طایفه ، ایل ، قبیله، نژاد تا کشورها و قاره ها متاثر از دشمنی خیل عظیمی از شیاطین جن است که عقل حیران آدمی، از درک واقعیت آن غافل است. 

متاثر شدن مومنین و صالحان جن از پیامبران آدمی نیز نکته ای ست که در قرآن از آن یاد شده است.

محققین غربی مدعی اند که ایالات متحده در منطقه AREA 51 موجوداتی غیر انسانی را به اسارت گرفته و از طریق تلپاتی سعی در ارتباط برقرار کردن با آنها را دارد. با توجه به گستره متنوع اشکال جنیان آیا میتوان این احتمال را پذیرفت که آنها با نوعی از جنیان ارتباط مستقیم یافته اند؟

آپلود و بهترین تصویر و عکسهای لینک اینترنت

نو آوری و تحقیقات جنیان در پهنه زمین و سیارات...

عکسها تخیلی فرض شود.

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
بی نهایت از لطف شما سپاسگزارم. مقاله ی جدید مثل همیشه پر از اطلاعات مفید و موثق بود . من هم اطلاعاتی به دست آوردم که میتواند ثابت کند موجوداتی که غربیان به عنوان فضاییها معرفی میکنند همان اجنه هستند و الی آخر که شما خودتان در مقاله ای جدا آن را بازگو کردید.

در مورد نظر ادیان الهی در خصوص تناسخ حق با شماست و من اول فکر کردم که به آیه های قرآن کریم هم استناد کنم اما شاید مطلع باشید که روز به روز دینهای الهی و مخصوصا دین اسلام مورد شک مردم قرار میگیرند و آن هم به دلیل تبلیغات بی حد و حساب غرب و برنامه ریزیهای پر مکرشان است و مردم هم تحت تاثیر شنیده ها هستند و به مرور زمان مردم ایران یک دید منفی نسبت به قرآن پیدا کرده اند که به محض شنیدن نام آن یا استناد به آیه های آن دیگر حرف ما را گوش نمی دهند . در واقع طوری شده است که به حرف یک نویسنده ی ناشناس یا خیالی بیشتر از آیات الهی اعتماد دارند و این نیست مگر به دلیل کم سعادتی خودشان. اما جدا از این من فکر کردم که برای ضربه ی کاری زدن به این تئوریهای بی اساس اول از راه عقل و منطق و سوال و جواب وارد شوم و انشاءالله بعد در مقاله کاملتری به سایر ابعاد هم بپردازم.

سلام سید عزیز
اول از کامنتهای خوبتون و متشکرم و از دیدار مجددتون خوشحال.
اما مضمون اصلی پست آخرم همانطور که مشخص است درباره به صلیب رفتن حضرت عیسی مسیح نیست. بلکه رفتار پدرانه پروردگار است که هرگز در سختی ها بنده اش را رها نمی کند هر چند که مدتی حمایت او ظاهر نشود. و با این کار فرصت آشکاری را به انسانهایی که افتخارات بشریت هستند می دهد.

اما درباره موضوع کشته شدن و به صلیب رفتن حضرت عیسی مسیح (ع): اولاً مصائب مسیح با کشته شدن و به صلیب رفتن او متفاوت است. حتماً می دانیم که او را محکوم کردند و به بند کشیدند و شکنجه دادند. حتماً می دانیم که در زمانی عیسی از پس مکرهای آن فریبکار و آن دشمن سوگند خورده آدم با سر بلندی کامل بیرون آمد... و در این دلاوری ها به ظاهر کمکی به او نشد. همانطور که در اوج سختی پیامبر اکرم (ص) در شعب ابی طالب حتی تا مدتی طولانی وحی قطع شد.
پس عیسی مسیح (ع) هم مصائبی داشت هرچند نه الزاماً همانها که در فیلم مصائب مسیح آمده است.

اما اینکه آیا عیسی به صلیب رفت یا نه و کشته شد یا نه؟
قطعاً مسیح بر صلیب نرفت و قطعاً کشته نشد. قطعاً عیسی مسیح هرگز نگفت من پدر هستم و پدر و پسر و روح القدس و ... این در خود انجیل هم روشن است و موضوع تثلیث را کلیسا ارائه کرده است. اما اینطور هم نبود که آنچه قرآن "شبه علیهم" می فرماید همان باشد که هیچ مصیبتی بر عیسی مسیح نرفت و همه اینها بر سر یهودا آمد. تا جایی که من می دانم هم این تنها در تفسیر آمده و نه در متن قرآن مجید.
و قرآن تایید کننده انجیل و تورات و دیگر کتب آسمانی است و در قرآن ایمان به این کتب بر هر مسلمان واجب شده است.

این تناقض نما مرا تا مدتها عذاب می داد. هم باید به انجیل ایمان داشته باشم و هم آنچه انجیل از به صلیب رفتن عیسی می گوید را رد کنم. آخر موضوع به صلیب رفتن اصلاً چنان نیست که بتوان آنرا جزء تحریف ها و جزئیات اناجیل دانست.
اما نکته دیگر در موضوع کشتن ایشان بود که تقریباً موضوع بدون تعارضی بود: هم به قول مسیحیان عیسی از مرگ بر خاسته بود و مرگ را به زانو در آورده بود و هم موضوعات چند روز بعد از آن واقعه کاملاً از زنده بودن عیسی خبر می دادند. اما موضوع به صلیب رفتن به این راحتی ها نبود.

نامیرا 1386,12,13 ساعت 12:07

دوباره سلام.
راستش درباره پست آخرتان اول نمی خواستم اظهار نظر کنم چون می دانم بخوبی موضوع را از قرآن و منابع دیگر تحقیق کرده اید و من اطلاعات زیادی ندارم. اما به پاس نظری که درباره پستم نوشتید لازم بود نظرم را بگویم.
بطور کلی درباره جن که مهمترین خصوصیتش که از معنای لغوی اش پیداست می توان گفت این است که جن موجودی مخفیست. گرچه مخفی بودن به معنی عدم امکان ارتباط نیست (بنا بر آیات قرآن).
اما موضع مخفی بودن دو نوع است: یا اینکه در منطقه ای دور از دسترس انسان زندگی می کنند و مثلاً کسانی که ارتباط بر قرار می کنند به این مناطق می روند و برعکس یا برای برقراری ارتباط از حواس معمولی نمی توان بهره گرفت مگر آنها را بصورت خاص بکار برد یا تقویت کرد.
اما اگر هیچ یک از اینها نباشد، یعنی هم در کنار انسانها زندگی کنند و هم بتوانند با انسانها صحبت کنند و صوت زمینی داشته باشند پس دیگر مخفی شدن آنها فقط شبیه مخفی شدن جاسوسان موصاد است!
اگر به ظاهر قرآن درباره ذریه ابلیس استناد می کنیم که ذریه یعنی فرزندان یعنی آنها هم رابطه زناشویی دارند و ... پس چرا صوت او را به صورت صوتی ظاهری نمی شنویم (انشاالله)

نامیرا 1386,12,13 ساعت 12:14

منظور این است که اگر در ایالت متحده موجودات غیر انسانی را به اسارت می گیرند و لابد جسم دارند که به اسارت گرفته اند، دیگر چرا باید آنها را جن یعنی مخفی دانست. هر چند جنیان می توانند گستره متنوعی داشته باشند اما همه آنها به هر حال جن هستند.

اما تا یادم نرفته اعتراف کنم خوشحالم که با یک محقق صحبت می کنم که خیلی هم راحت مو لا درز مقالاتش نمی ره.
خب دیگه گرچه اسم وبلاگ ما ماوراست اما ما ماورا رو الزاماً در این نوع خاص از طیف وسیع موجودات باطنی نمی دونیم.

با امید دیدار دوباره

نامیرا 1386,12,15 ساعت 10:34

سلام باز هم دوباره،
مرسی از اینکه نظرتون رو نوشتید و ممنون از اینکه کتابهایی رو معرفی کردید. راستش من فعلاً متاسفانه به این کتابها دسترسی ندارم. ولی مشتاق هستم که سخن وحدت گرایان و حق جویان را بشنوم.
با تشکر دوباره

دوست عزیز در مورد تغذیه این موجودات و جنسیت با شما مو افقم ولی با نظر شما در مورد اینکه تمام میهمانان این سیاره خاکی این مو جودات (جنیان ) هستند مخالفم چون اولا به خاطر کثرت و دوم به خاطر مکان زندگی این مو جودات .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد