شعور ناشناخته

شعور ناشناخته

مطالعه و تحقیق در ارتباط با موجودات هوشمند غیر بشری از دیدگاه وحی ، علم و مستندات واقعی
شعور ناشناخته

شعور ناشناخته

مطالعه و تحقیق در ارتباط با موجودات هوشمند غیر بشری از دیدگاه وحی ، علم و مستندات واقعی

معرفی شعور و ادراک غیر بشری از دیدگاه وحی در قرآن۱۲

                      

حضور و دخالت جنیان در دنیای خاکی انسان

 Image and video hosting by TinyPic

حضور و دخالت جنیان در دنیای پیرامونی انسان از شواهد و آثار بجا مانده آنها قابل درک است.

آثار بجا مانده از جنیان با نشانه های بارز که امروزه در دسته عجائب دنیا طبقه بندی می شود ، دارای پیامی آشکار است که در قرآن و کتب الهی به روشنی از آن سخن به میان آمده است:

Image and video hosting by TinyPic 

..... و من الجن من یعمل بین یدیه باذن ربه و من یزغ منهم عن امرنا نذقه من عذاب السعیر(سباء/12):

و گروهی از جن پیش روی او به اذن پروردگارش کار می کردند و هر کدام از آنها که از فرمان ما سرپیچی می کرد، او را از عذاب آتش سوزان می چشاندیم.

 جنیان دارای توانائی های خارق العاده و غیر قابل باوری می باشند که چنانچه به تسخیر انسان در آیند، آثار عجیبی را بجا خواهند گذاشتImage and video hosting by TinyPic

 

 تسخیر و دخالت جنیان در دو حالت ظهور و بروز می یابد:

۱- تسخیر به اذن الله و تحت امر رسول و با مراقبت ملائک.

و حشر لسلیمان جنوده من الجن  و الانس و الطیر فهم یوزعون(نمل/۱۷).

اگر تسخیر به اذن الله تحت اراده رسول باشد، حاصل آن به نفع بشریت خواهد بود شبیه آنچه در ملک سلیمان رخ داد

۲- تسخیر به اذن الله جهت ابتلا کافر و مشرک.

و اتبعوا ما تتلوا الشیاطین علی ملک سلیمان و ما کفر سلیمان ولکن الشیاطین کفروا یعلمون الناس السحر.....و ما هم بضارین به من احد الا باذن الله و یتعلمون ما یضرهم و لا ینفعهم...(بقره/۱۰۲).

در اینصورت رنج و عذاب نصیب پیکره بشریت خواهد شد مانند آنچه پس از سلیمان بدست شیاطین جن و انس افتاد

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicبشر در دوره های متفاوت به شکوفائی تکنولوژیک دست یافته است. اوج بصیرت علمی و گسترش دامنه رویت پذیری در طول موجهای نامرئی، نهایتا سبب مشاهده دنیای جاندارن نامرئی (جن) شده است.این رویت پذیری در کتیبه های سنگی ، دیواره غارها و پیکره های به یادگار مانده از عذابهای گذشته ثبت است. 

Image and video hosting by TinyPicدستورات شیاطین جن به سردمداران دهکده جهانی در اعصار گوناگون، تکبر و دشمنی با روح واقعی دین را سبب گشته و دستاورد عظیم تکنولوژی به دره عمیق عذاب الهی سوق یافته است.کشتار انبیاء الهی و عدم تبعیت از اولو الامر منکم ، ریش و قیچی را به دست امثال هیتلر ، صدام و رهبران فعلی جهان خواهد سپرد و این افراد قوه تشخیصشان با داوود ، سلیمان ، موسی ، عیسی و محمد مسلما متفاوت هست!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicآنچه گذشتگان به آن دست یافتند بیش از تمدن امروزی ما بود! و حضور جنیان در میان آدمیان غیر قابل انکار است ! عناد و دشمنی انسان با دین، صرفا از پیشنهاد شیطان و اهریمن بدست نمی آید بلکه شاکله انسانهای کافر و مشرک در این امر دخالت دارد.

Image and video hosting by TinyPicچرا پس از عذابهای بزرگ الهی و میراث یافتن زمین به نسلهای متوالی و شکوفائی دوباره تمدنهای آدمی، شکر جایگزین شرک و عناد نگردید؟

(شهر باستانی در قعر ۶۰۰۰ پائی اقیانوس - ساحل لیما - پرو).

 

چرا پذیرش حقانیت توحید برای جهانیان، اینقدر سخت و دشوار است؟ 

Image and video hosting by TinyPicچرا با وجود نشانه ها و کشف آثار مسلم باستان شناسی، حاضر به پذیرش نابودی تمدنهای گذشته به دست ملائک نیستیم و نمی پذیریم که گذشتگان، تمدنی تکنولوژیک تر از ما را در آبادانی خاک بکار بردند؟

اولم یسیروا فی الارض فینظروا کیف کان عاقبه الذین من قبلهم کانوا اشد منهم قوه و آثارا فی الارض فاخذهم الله بذنوبهم وما کان لهم من الله من واق(غافر/21):

آیا در زمین جستجو نکردند تا ببینند عاقبت کسانیکه قبل از آنان بودند چگونه بود؟ آنها در قدرت و ایجاد آثار مهم در زمین از اینها برتر بودند، ولی خداوند ایشان را به گناهشان گرفت و در برابر عذاب او مدافعی نداشتند.

آیا نشانه های بدست آمده از آیات الهی و آثار باستان شناسی ، راه سقوط نهائی تمدن جهانی را تغییر خواهد داد؟ و یا اربابان دهکده جهانی ما را به سقوط آخر (که دریاها به جوش می آیند) خواهند کشاند؟ 

اولم یسیروا فی الارض فینظروا کیف کان عاقبه الذین من قبلهم کانوا اشد منهم قوه و آثار و الارض و عمروها اکثر مما عمروها و جاءتهم رسلهم بالبینات فما کان الله لیظلمهم ولکن کانوا انفسهم یظلمون(روم/9):

آیا در زمین جستجو نکردند تا ببینند عاقبت کسانیکه قبل از آنان بودند چگونه بود؟ آنها نیرومند تر از اینان بودند و زمین را بیش از اینان دگرگون ساختند و آباد کردند و رسولانشان با دلایل روشن به سراغشان آمدند.خداوند هرگز به آنان ستم نکرد، آنها به خودشان ستم کردند.                Image and video hosting by TinyPic 

فرودگاه نازکا: خطوط طولانی و مستقیم که در دشت های نازکا(پرو) ایجاد شده

افلم یسیروا فی الارض فینظروا کیف کان عاقبه الذین من قبلهم کانوا اکثر منهم و اشد قوه و آثارا فی الارض فما اغنی عنهم ما کانوا یکسبون(غافر/82):

آیا در زمین سیر نکردند تا ببینند عاقبت کسانیکه قبل از آنان بودند چه شد؟ همانها که نفراتشان از اینها بیشتر و نیرو و آثارشان در زمین فزونتر بود؛ اما هرگز آنچه را بدست می آوردند نتوانست آنها را بی نیاز سازد.Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

     

 

 

 

 

خرابه های بجا مانده از باغ معلق بابل (عراق فعلی)                                   آثار عظیم تمدن باستانی در بولیوی

 جنیان در دو مسیر تاثیر گذار بوده اند:

۱- آثار جنیان تحت امر صالحان شامل معابد، بناها ، مجسمه ها و ظروف خارق العاده در جهت یکتا پرستی.

یعملون له ما یشاء من محاریب و تماثیل و جفان کالجواب و قدور راسیت اعملوا أل داوود شکرا و قلیل من عبادی الشکور(سباء/13):

آنها(جنیان) هر چه سلیمان می خواست برایش درست می کردند: معبدها ، مجسمه ها، ظروف بزرگ غذا همچون حوضها، و دیگهای ثابت. ای آل داوود شکر بجا آورید ولی عده کمی از بندگان من شکر گزارند.

 

 Image and video hosting by TinyPic

 مجسمه های غول پیکر جزیره ایستر

 Image and video hosting by TinyPic

 ساخت مجسمه ها ، احجام ، اهرام ، معابد و رصد خانه ها توسط چه موجوداتی صورت پذیرفته است؟Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

 

 

 

 

         (سنگ کروی در جنگلهای کاستاریکا،معبدی در مکزیکو، آثار موجود در اندونزی،معبد هرمی و رصد خانه مکزیکو)

فسخرنا له الریح تجری بامره ... _ و الشیاطین کل بناء و غواص _ و آخرین مقرنین فی الاصفاد (ص/36و37و38): 

 پس ما باد را مسخر او ساختیم.... _ و شیاطین را مسخر  او کردیم، هر بنا و غواصی از آنها را _  و گروه دیگری....                                                                                      

جنیان به اذن الهی توانائی سنگ تراشی، درمان بیماریهای بشری، کشف گنجها و معادن، غواصی در اعماق اقیانوسها ، نسل شناسی بشری(وراثت) و دخالت در ایجاد مجسمه های عظیم الجثه و خارق العاده ، ساخت معابد و قصر ها را دارند. و عجایبی را نیز در دوره های گوناگون برای بشر به یادگار گذاشته اند.

Image and video hosting by TinyPicقیل لها ادخلی الصرح فلما رأته حسبته لجه و کشفت عن ساقیها قال انه صرح ممرد من قواریر قال..(نمل/44):

به او گفته شد داخل حیاط شو، هنگامی که نظر به آن افکند پنداشت نهر آبی است و ساق پاهای خود را برهنه کرد. گفت بلکه قصری است از بلور صاف...

                             معبد مر مر آرتمیس در افه سوس ترکیه

 

۲- تاثیر شیاطین در تبدیل معابد و مساجد به بتکده ها :

بطوریکه مردم را تشویق به تبدیل معابد و مساجد به بتخانه ها و دادن قربانی دختر و یا پسر به درگاه بتان  می نمودند!Image and video hosting by TinyPic

 

                                    

نقاشی مجسمه زئوس /المپیا- یونان

 

 

 

آیا غیر از این است که سفیه ملعون به عزت پروردگار عزیزمان قسم خورده که:

                                    قال فبعزتک لاغوینهم اجمعین  (ص/82).  

شیطان ، خانه اول توحید را با فریفتن فرزندان اسماعیل به بتکده مبدل ساخت و محمد با هدایت پروردگار مهربان و به تبعیت از جد خود ابراهیم ،کعبه توحید را با بت شکنی از ظلم طاغوت پاک کرد.

فلما جاءتهم رسلهم بالبینات فرحوا بما عندهم من العلم و حاق بهم ما کانوا به یستهزءون(غافر/83):

هنگامی که رسولانشان دلایل روشن برای آنان آوردند، به دانشی که خود داشتند خوشحال بودند؛ ولی آنچه را به تمسخر می گرفتندآنان را فرا گرفت.

فرود ماه نشین آپولو در ماه                                                              

 Image and video hosting by TinyPic

تدارکات امپراطور دهکده دنیای جهل برای جنگ هارمجدون

 Image and video hosting by TinyPic

امپراطوری جهان امروز با تکنولوژی غرور آمیز خود در کدام جهت سان می بیند؟

آیا به دانش خویش سرمست نیست؟

ترویج همجنس بازی، قتل و کشتار در جای جای جهان و پیروی از شیاطین در جهت جنگ ادیان در کوه(هار) مجدون نشان از چه دارد؟

                                   و حاق بهم ما کانوا به یستهزءون.

Image and video hosting by TinyPic

زیگوراتی(معبد های هرمی شکل) در قعر آبهای سواحل اوکیناوای ژاپن

نظرات 2 + ارسال نظر

باسلام وتبریک سال نو خدمت شما دوست عزیز

از ابراز محبت شما بسیار متشکرم

در مورد سوال شما باید بیان کنم به زودی دز مورد مطالب خواسته شده شما یک مقاله در مورد جن و ماهیت ومحل زندگی وچگونگی آن و همچنین علت برتری انسان نسبت به مو جودات دیگر را هم از نظر خودم وهم از نظر قرآن بیان خواهم کرد .امید است تا ره گشای از نقاط کور این راه پر پیچ و خم حقیقت با شیم .

در مورد بیلی مایر هم به چشم به زودی اقدام خواهم کرد.

وبلاگ بنده همواره به روز است با حضور سبز اتان ما را در ارائه مطالب بهتر در وبلاگ یاری نمائید .موفق باشید

متشکرم منصوری

دوست عزیز و اندیشمند م سلام از ابراز محبت و نظراتتان بسیار خوشحال شدم .
در مورد مطالب ۱۲ قسمتی شما به ترتیب مطالعه کردم و در هر قسمت نظرات خودم را بیان کردم.ولی در مورد نظر شما در مقاله (مرز فیزیک و متافیزیک کجاست؟) نظری دارم که به حضورتان عرض می کنم :
دوست عزیز نظریه ریسمان را به خوبی وشیرینی بیان کرده بو دید و قلم روانی دارید که این نشانه مطالعات فراوان شما و فهم کامل این نظریات می باشد ولی من با تمام مواردی که بیان کردید موافقم تنها شما به یک مسئله تو جه ننمو دید و آن فضا های بین این ذرات است که اگر این عالم زیر ذره های عامل انرژی (بوزون )و زیر ذره های عامل ماده(فرمیون)را به بزرگی کائنات فرض کنیم فواصل هر ذره را فواصلی نجومی و یا برابر با فواصل بین کهکشانها خواهیم دید .
حال سوال من این است به نظر شما این فضا های خالی چیست ؟
آیا ذرا ت کشف شده تنها عاملین تشکیل دهنده این آفرینش اند ؟
مسلما چنین نیست عوالمی که بنده در قبل تو ضیح دادم تعدادشان به میلیارد ها نه (11 و یا 13 جهان موازی ) می رسد که تنها یکی از این عوالم عالم جنیان است ویا یکی از این عوام عالم انسان (ماده )است.
هر طول موج ای می تواند دارای عوالم و شرایط تشکیل دهنده عالم خود را دارا باشد .
که ما از شرایط و محیط و مو جودات آنها به هیچ وجه اطلاعی نداریم مگر به فضل پرورد گار مهربان .
دوست من به نظر من آفریدگار مهربان بسیار برتر از این تو صیفات اندک دانشمندان است ولازم به ذکر است که یاد آور بشوم ما در ابتدای این نردبان کمال و علم هستیم و دانسته های ما تنها د ر پله دوم این نردبان است واگر من عالم جنیان و مو جودات بسیار دیگری را که در این میلیارد ها عالم قرا ر دارد را بیان می کنم (این میلیارد ها عالمی که از آن صحبت می کنم خارج و جدا از میلیارد ها تمد ن هو شمند در این کا ئنات و کهکشانها است )آنها در درون ما هستند و جدا از ما نیستند بنا بر همین مو ضوع است که جنیان می توانند از امور ما بنا بر خواست شان نه در همه موارد اطلاع داشته باشند.
و یکی از علت های برتر ی انسان به دیگر مخلو قات پرو رد گار همین ظر فیت و گنجایش بشر در طی طریق در این طبقات علم ورسیدن به اقیانو س الهی است .
ووو...

در مورد جن و انسان اگر اعتقاد شما آیه ۱۳ سوره الحجرات است :

یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُم مِّن ذَکَرٍ وَأُنثَى وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ

لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ

اى مردم ما شما را از مرد و زنى آفریدیم و شما را ملت ملت و قبیله قبیله گردانیدیم تا با یکدیگر شناسایى متقابل حاصل کنید در حقیقت ارجمندترین شما نزد خدا پرهیزگارترین شماست بى‏تردید خداوند داناى آگاه است .

به نظر بند ه در این آیه روی صحبت با نوع بشر است ولی در آیات دیگر قرآن از انواع و کثرت اقوام جنیان سخن فر اوان است .ولی اگر منظور شما اینست که انواع این مو جو دات در دنیا های جدا گانه زند گی می کنند به این صورت نیست زیرا همان گونه که ما در این کره خاکی با هزاران مو جودات ائم از حیوانات و پرندگان و آبزیان در کنار هم زند گی می کنیم به همان گونه نیز جنیان با انوا ع مختلف خود در کنار هم زند گی می کنند .
ولی در مورد روح بشر

سوره غافر آیه 15

رَفِیعُ الدَّرَجَاتِ ذُو الْعَرْشِ یُلْقِی الرُّوحَ مِنْ أَمْرِهِ عَلَى مَن یَشَاء

مِنْ عِبَادِهِ لِیُنذِرَ یَوْمَ التَّلَاقِ

او درجات [بندگان صالح‏] را بالا مى‏برد، او صاحب عرش است‏،

(روح [مقدّس‏] )را به فرمانش بر هر کس از بندگانش که بخواهد

القاء مى‏کند تا [مردم را] از روز ملاقات [= روز رستاخیز] بیم

دهد!


ونیز همان گو نه که تو ضیح دادم چون بنا به آیات صریح قرآن

روح ازجنس ( رو ح پرورد گار ) است و تمام مو جودات بنا به

روایت آیات زیر به انسان سجده کردند الا شیطان

جزء 21 سوره السجدة آیه 9

ثُمَّ سَوَّاهُ وَنَفَخَ فِیهِ مِن رُّوحِهِ وَجَعَلَ لَکُمُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ

وَالْأَفْئِدَةَ قَلِیلًا مَّا تَشْکُرُونَ

سپس [اندام‏] او را موزون ساخت و از( روح خویش )در وى دمید

؛ و براى شما گوش و چشمها و دلها قرار داد؛ امّا کمتر شکر

نعمتهاى او را بجا مى‏آورید!

سوره ص آیه 72

فَإِذَا سَوَّیْتُهُ وَنَفَخْتُ فِیهِ مِن رُّوحِی فَقَعُوا لَهُ سَاجِدِینَ

هنگامى که آن را نظام بخشیدم و از( روح خود) در آن دمیدم‏،

براى او به سجده افتید!)

سوره التحریم آیه 12

وَمَرْیَمَ ابْنَتَ عِمْرَانَ الَّتِی أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَنَفَخْنَا فِیهِ مِن رُّوحِنَا

وَصَدَّقَتْ بِکَلِمَاتِ رَبِّهَا وَکُتُبِهِ وَکَانَتْ مِنَ الْقَانِتِینَ

و همچنین به مریم دختر عمران که دامان خود را پاک نگه داشت‏، و ما را از (روح خود) در آن دمیدیم‏؛ او کلمات پروردگار و کتابهایش را تصدیق کرد و از مطیعان فرمان خدا بود!

با سلام محضر شما دوست عزیز
من نیز با نظر شما در باره وجود بینهایت ابعاد خلقتی در دنیای خلاق کریم، موافقم.
باب نظریه ریسمانها را جهت قریب به ذهن کردن هدف غائی باز کردم.
توفیق اله یگانه و بی همتا همراه همه ما در صراط سواء باشد.
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد