شعور ناشناخته

شعور ناشناخته

مطالعه و تحقیق در ارتباط با موجودات هوشمند غیر بشری از دیدگاه وحی ، علم و مستندات واقعی
شعور ناشناخته

شعور ناشناخته

مطالعه و تحقیق در ارتباط با موجودات هوشمند غیر بشری از دیدگاه وحی ، علم و مستندات واقعی

تمدنهای تخریب شده

        

    

   آیا در گذشته تمدنهای تکامل یافته بشری به سیارات راه یافته بودند؟

     آنها و قدرتهای تکنولوژیک اشان چگونه نابود و به افسانه بدل شدند؟ 

 

اریک فون دانیکن با بررسی شواهد و یافته های قرون و هزاره های گذشته  و با مشاهده ی تکنیک های بجا مانده از ایشان به این نتیجه رسید که بشریت توسط موجوداتی فضائی به محاسبات و ترسیم تمدنهای غیر قابل باور دست یافته است. از عمده دلایل مطرح شدن این نظریه ، اعتقاد به بدوی بودن انسانهای قبل از هزاره ی فعلی و فرضا کشفیات علوم در چهار سده ی اخیر است! 

سوال اساسی اینجاست که آیا تمدن برج سازی و محاسبات دیجیتالی و تراشیدن انواع لنزها و به فضا فرستادن سفاین و میلیاردها قدرت و توانائی تمدن فعلی بشر، توسط موجودات ناشناخته ی فضائی به ما آموخته شده است؟ 

کدام موجود فضائی  در دانشگاههای ما علوم کلونینگ، سیستم 0 و1 ، طریقه ساخت سوپر کامپیوترها ، نحوه ی چیدمان سرامیک در شاتل، طرز دقیق تراشیدن لنز هابل ، نحوه ی استقرار اسکلت برجهای چندین هزار متری و هزاران تکنیک دیگر را به ما آموخته است؟ 

 

  پس آیا می توان گفت که آثار باستانی بجا مانده از گذشته حاصل دو موضوع زیر است:  

1- بسیاری از آثار بجا مانده حاصل رشد و تمدن بشری بوده که در گذشته به مراتب از ما قوی تر و پیشرفته تر بوده اند. و همانطور که ما مراتب علم را گام به گام طی کردیم و به این سطح از تکنولوژی دست یافتیم، گذشتگان ما نیز از این قاعده ی کلی مستثنی نبوده اند.

2- آثار خارق العاده ی بجا مانده از هزاره های پیشین مر بوط به دخالت جنیان است، که در اوج تمدن بشر، ارتباط بین انسان و جن به اذن اله احد، میسر شده است(چیزی که در مقالات گذشته به آیات مربوط به آن اشاره کرده ام). 

پذیرفتن چنان تمدن خارق العاده و با عظمتی در گذشته از درک فعلی ما فراتر است!  چرا که معتقدیم از ابتدای خلقت آدمی، ما اولین گونه ای هستیم که در این سالها شاهد چنین پیشرفتهائی می باشیم. و گذشگان ما در غارها زندگی کرده و کم کم از سده 1900 میلادی این پیشرفتهای دیجیتالی و غیره رشد یافته است. و فرضا فرعونیان تا قبل از تولد ادیسون از الکتریسیته چیزی نمی دانستند؟! 

به هر حال علیرغم میل ما،استنادات متقن و معتبری ، حضور چنان تمدنهائی را تایید می کند، تمدنهائی که ما امروزه به یکدهم قدرت آنها نیز نرسیده ایم.

- پژوهشهای بی طرفانه ای از دانشمندان قرون اخیر، آثار بجامانده از تمدنهای گذشته ی بشری را به موزه ها جهت قضاوت ما منتقل کرده است. 

- از طرفی یکی از موثق ترین کتب آسمانی ، قرآن ، در 1429 سال پیش با آیاتی معتبر ، باور ارتباط بین جن و انس و نیز تکنولوژیک بودن تمدنهای گذشته ی بشری را به ما می آموزد: 

1- تکنولوژیک بودن گذشتگان: 

اولم یسیروا فی الارض فینظروا کیف کان عاقبه الذین من قبلهم کانوا اشد منهم قوه و  

آثار و الارض و عمروها اکثر مما عمروها و جاءتهم رسلهم بالبینات فما کان الله  

لیظلمهم ولکن کانوا انفسهم یظلمون(روم/9): 

آیا در زمین جستجو نکردند تا ببینند عاقبت کسانیکه قبل از آنان بودند چگونه بود؟ آنها نیرومند تر از اینان بودند و زمین را بیش از اینان دگرگون ساختند و آباد کردند و رسولانشان با دلایل روشن به سراغشان آمدند. خداوند هرگز به آنان ستم نکرد، آنها به خودشان ستم کردند.

اولم یسیروا فی الارض فینظروا کیف کان عاقبه الذین من قبلهم کانوا اشد منهم قوه و آثارا فی الارض فاخذهم الله بذنوبهم وما کان لهم من الله من واق(غافر/21): 

آیا در زمین جستجو نکردند تا ببینند عاقبت کسانیکه قبل از آنان بودند چگونه بود؟ آنها در قدرت و ایجاد آثار مهم در زمین از اینها برتر بودند، ولی خداوند ایشان را به گناهشان گرفت و در برابر عذاب او مدافعی نداشتند.  

افلم یسیروا فی الارض فینظروا کیف کان عاقبه الذین من قبلهم کانوا اکثر منهم و اشد قوه و آثارا فی الارض فما اغنی عنهم ما کانوا یکسبون(غافر/82): 

 آیا در زمین سیر نکردند تا ببینند عاقبت کسانیکه قبل از آنان بودند چه شد؟ همانها که نفراتشان از اینها بیشتر و نیرو و آثارشان در زمین فزونتر بود؛ اما هرگز آنچه را بدست می آوردند نتوانست آنها را بی نیاز سازد.   

کَالَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ کَانُواْ أَشَدَّ مِنکُمْ قُوَّةً وَأَکْثَرَ أَمْوَالًا وَأَوْلاَدًا فَاسْتَمْتَعُواْ بِخَلاقِهِمْ فَاسْتَمْتَعْتُم بِخَلاَقِکُمْ کَمَا اسْتَمْتَعَ الَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ بِخَلاَقِهِمْ وَخُضْتُمْ کَالَّذِی خَاضُواْ أُوْلَئِکَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِی الُّدنْیَا وَالآخِرَةِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْخَاسِرُونَ (توبه/69) 

(شما منافقان) همانند کسانی هستید که قبل از شما بودند (و راه نفاق پوئیدند) آنها از شما نیرومندتر و اموال و فرزندانشان فزونتر بود، آنها از بهره خود (در دنیا در راه هوسها و گناه) استفاده کردند، شما نیز از بهره خود (در این راه) استفاده کردید همان گونه که آنها استفاده کردند شما (در کفر و نفاق و استهزای مومنان) فرو رفتید همانگونه که آنها فرو رفتند، (ولی سر انجام) اعمالشان در دنیا و آخرت نابود شد و آنها زیانکارانند.  

وَکَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُم مِّن قَرْنٍ هُمْ أَشَدُّ مِنْهُم بَطْشًا فَنَقَّبُوا فِی الْبِلَادِ هَلْ مِن مَّحِیصٍ (ق/36)

 چه بسیار اقوامی را که قبل از آنها هلاک کردیم، اقوامی که از آنها قویتر بودند، و شهرها (و کشورها) را گشودند، آیا راه فراری وجود دارد؟  

 

- ارتباط انس وجن به اذن اله جمیل وحید: 

 

 قَالَ رَبِّ اغْفِرْ لِی وَهَبْ لِی مُلْکًا لَّا یَنبَغِی لِأَحَدٍ مِّنْ بَعْدِی إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ(ص/35)  

(سلیمان)گفت: پروردگارا مرا ببخش، و حکومتی به من عطا کن که بعد از من سزاوار هیچکس نباشد، که تو بسیار بخشنده‏ای.  

آیا اینها تمثالهای ساخته شده جنیان است؟واقعا اینچنین شد که تا به امروز کسی صاحب آن جلال و جبروت سلیمانی نیست. آن مجسمه ها و دیگها که جنیان بنا ساختند، از حد ظن ما خارج است. امروز با مشاهده غولهای جزیره ایستر از خود می پرسیم این مجسمه های غول آسا چگونه ساخته و پرداخته شده و چگونه حمل گردیده است؟

  

 

آیا این آثار بجا مانده می تواند باقیمانده تمثالهای جن ساخته ملک سلیمان باشد. که هرگاه اراده میکرد هر چیز را در کره زمین تحت اختیار می گرفت.از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب کره ارض را !  

 

فَلَمَّا قَضَیْنَا عَلَیْهِ الْمَوْتَ مَا دَلَّهُمْ عَلَى مَوْتِهِ إِلَّا دَابَّةُ الْأَرْضِ تَأْکُلُ مِنسَأَتَهُ فَلَمَّا خَرَّ تَبَیَّنَتِ الْجِنُّ أَن لَّوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ الْغَیْبَ مَا لَبِثُوا فِی الْعَذَابِ الْمُهِینِ(سبا/14).

(با اینهمه جلال و شکوه سلیمان) هنگامی که مرگ را بر او مقرر داشتیم کسی آنها(جنیان) را از مرگ وی آگاه نساخت، مگر جنبنده زمین (موریانه) که عصای او را میخورد (تا شکست و پیکر سلیمان فرو افتاد) هنگامی که بر زمین افتاد جنیان فهمیدند که اگر از غیب آگاه بودند در عذاب خوار کننده باقی نمی‏ماندند.

 

و آیا پس از وفات سلیمان، جنیان از یوق اسارت و عذاب بنائی و غواصی و گسترش ملک سلیمانی خلاصی یافتند و همانجا کار را رها کردند. بطوریکه برخی تمثالها نیمه کاره بر سر کوهها و دیگر نقاط و جزایر رها شد؟

امروز بزرگان(ملاء) جهان به چه می اندیشند؟ به علم و قدرت خویش؟ و اگر رسولی به این آیات در جلسات بین المللی اشاره کند،جوابش چه خواهد بود؟ آیا آن رسول به سخره گرفته نمی شود؟ 

فلما جاءتهم رسلهم بالبینات فرحوا بما عندهم من العلم و حاق بهم ما کانوا به یستهزءون(غافر/83): 

هنگامی که رسولانشان دلایل روشن برای آنان آوردند، به دانشی که خود داشتند خوشحال بودند؛ ولی آنچه را به تمسخر می گرفتند آنان را فرا گرفت. 

 

    فرجام تمدنهای تکنولوژیک 

 

خرابه های باغهای معلق بابل

در مسیر رشد بشر، پس از به باد رفتن تمدنهای عظیم معاصر نوح، ابراهیم-لوط، صالح، شعیب، موسی، امروزه دو راه منطقی/عقلی باقیمانده است که هردو ثروتی غیر قابل انکار می باشند: 

ا- کشفیات علمی که در راستای پنج حس بشری تا اعماق نفوذ خویش پیشرفت نموده اند و امروزه نیز در حال رشد هستند. این نوع کشفیات دارای یک نقطه ضعف بزرگ می باشند و آن اینکه صرفا در مسیر پنج حس بشری قابل ارتقاء اند. به عنوان مثال حس دیدن در طول موج مرئی برای همه میسر است.حال علم با درک ریاضیات، فیزیک، شیمی و غیره ، تونلی جهت ادراک حس دیدن در طول موج های نا مرئی از قبیل اشعه ی آلفا، بتا، مادون قرمز، ماوراء بنفش... و یا جولان دادن در درک نور لیزر را فراهم کرده است. به هر حال هرچه در این تونل پیشرفت کنیم، ابزارآلاتی را خواهیم ساخت که به دیدن ختم می شود و مربوط به حس دیدن است، یعنی فراتر از دیدن چیزی برای ما قابل تعریف نیست! و یا فراتر از شنیدن در اوج ابزار سازی ، چیزی برای ما قابل درک و شنود نیست . همینطور در ارتباط با لمس کردن، چشیدن و بو کردن! تمامی اینها در چهار بعد قابل فهم احساس می شوند و نه فراتر! همان مثال قدیمی دنیای سطحستانی ها!

2- قرآن: این کتاب ، حاوی کلماتی است، خاتم کلمات گذشته(از قبیل انجیل، تورات، زبور و صحف ابراهیم )که با توجه انقضای آن کتب به دلیل تحریف جاهلان بشری، تنها سند معتبر جهانی می باشد. 

در این خصوص دو راه عقلانی در مقابل این کتاب بر ما متصور است: 

الف: کاری به دین و ایمان نداشته باشیم و به مطالعه ی عقلی و منطقی و علمی این کتاب (باقیمانده از 1429 سال پیش) بپردازیم.  

چنانچه قابل بهره برداری است از آن در مسیر رشد تمدن خویش، مقالاتی را تدوین ، ارائه و بهره برداری کنیم. 

ب: علاوه بر استفاده ی مورد الف به باور الهی بودن کلمات که تنزل یافته ی مخلوقی آسمانی بنام جبرئیل(در زمره ی ملائک) هست، برسیم.  

هر راهی غیر از موارد فوق جز جهالت چیز دیگری بر ما نخواهد افزود. 

راههای جهالت آمیز عبارتند از:  

- به دلیل اینکه مسلمانها در طول تاریخ اشتباهاتی را مرتکب شده اند، پس کتابشان ارزش مطالعه و تحقیق ندارد. 

- ما یهودی ، مسیحی و غیره هستیم و این کتاب مدعی ست که کتب ما تحریف شده است ، پس مورد قبول ما نمی باشد. هرچند این کتاب بسیاری از مصادیق کتب مذکور را مهر تایید می زند و انحرافات آنرا اصلاح می کند. 

به هر حال این هشدار ضروریست که کتاب آخر حقایقی را مطرح می کند که ارزش حداقل یکبار اندیشیدن را داراست. این کتاب متعلق به جهانیان است لذا مختص یک قبیله مثل قریش ، یک قوم مثل اعراب و یک امت مثل مسلمین نیست. بلکه تذکری برای جهانیان است، چه زرد، چه سفید، چه سرخ و چه سیاه. چه عرب، چه فارس، چه روس و چه ژرمن! ذکر للعالمین. 

امروزه ترجمه ی این کتاب در دسترس همه ی جهانیان است. دانشمندان مصری ، لبنانی و سوری تحقیقات جالبی در کلمات وحی کرده اند و به کشف ریاضیات غیر قابل باور حروف در این منشور الهی رسیده اند. در جائی با تحقیق در چند آیه به کشف عدد سرعت نور با تقریب مورد پذیرش استاندارد های جهانی نائل آمده اند. 

همه ی این کشفیات فرع قضیه هستند و اصل مطلب در درک ما از آیه ی زیر است که الله فرموده است: 

و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون(ذاریات/56) ما ارید منهم من رزق و ما ارید ان یطعمون(57): 

من جن و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند - هرگز از آنها روزی نمی خواهم، و نمی خواهم مرا اطعام کنند. 

کنه موضوع همین است. اگر این راه به خطا رود، تمامی سفاین، خودروها، باغات، کامپیوترها، قصرهای سر به فلک کشیده، ریاضیات، مهندسی ،علوم ژنتیک ، دانشکده ها و تمدن عظیم ما دچار همان مصیبت تمدنهای مصر و آتلانتیس خواهد گشت.  

امروز به علوم خویش مغرورند و به کلمات فوق می خندند. گذشتگان نیز همین راه را رفتند! عاقبت آن شد که در معرض دید ماست! تمدنهائی باور نکردنی که امروزه قدرت پروازی ایشان با تردید مطالعه می شود. و با وجود مستندات متقن، باز هم از خود می پرسیم آیا ایشان واقعا توان پرواز در بین سیارات را داشته اند.   

قرآن کریم در آیاتی چند ، از توان پروازی فرعونیان با نام صرح و اسباب یاد می کند.   

و قال فرعون یا هامان ابن لی صرحا لعلی ابلغ الاسباب(غافر-مومن/36) اسباب السموات فاطلع الی اله موسی و انی لاظنه کذبا....(37):  

 

آثار بجا مانده از تمدنهای گذشته-وسایل پروازی

فرعون گفت : ای هامان! صرح را برای من آماده کن تا دست یابم به اسباب- اسباب سیارات(آسمانها)تا از خدای موسی مطلع شوم؛ هرچند گمان می کنم او دروغگو باشد....  

جهت ادراک صرح، اسباب با نیروی محرکه( که همواره آتش است )به تفصیل آیه زیر در سوره ای دیگر دقت فرمائید: 

و قال فرعون یا ایها الملا ما علمت لکم من اله غیری فاوقد لی یا هامان علی الطین فاجعل لی صرحا لعلی اطلع الی اله موسی و انی لاظنه من الکذبین(قصص/38): 

فرعون گفت: ای سران من خدائی جز خودم برای شما سراغ ندارم. ای هامان، برایم آتشی بر الطین بیفروز و صرح را برایم بر آن قرار ده تا از خدای موسی اطلاع یابم، هرچند من گمان می کنم او از دروغگویان است. 

چنانچه در هزار سال پیش فردی از قرار گرفتن نوشته ها بر کدهای صفر و یک در دیسک نوری سخن میگفت؛ آیا علمای آن قوم چیزی نوشتارهای لیزری ، درک می کردند؟ و اما امروز آیا دانشمندی از دانشمندان فضائی کره ی زمین می تواند مفهوم صرح، آتش ،الطین و اسباب یا سببا را برای ما و ارتباط آنها با السموات را ترجمه نماید؟ 

من به هیچ وجه نمی پذیرم که این سخنان، کلماتی اتفاقی و معمولی باشند.بلکه معتقدم که فرعونیان در همه ی علوم پیشرفت حاصل کرده بودند. ساخت اهرام و یا باغات با آبیاری تحت فشار و پرواز به سموات، همگی در پرتو ارتقاء تمامی علوم و شاخه های آن ممکن بود. تجربه ی امروز به ما می فهماند که رشد در ستاره شناسی و به فضا فرستادن آپولو و وستک نیازمند رشد علمی در فهم پزشکی پیشرفته، مکانیک توسعه یافته و ریز ازدیادی گیاهی جهت کشت در فضا و دانستن شیمی هسته ای و هزاران هزار علوم توسعه یافته ی دیگر است. 

هیچ موجود فضائی در دانشکده های مصریان به آموزش هرم سازی نپرداخته است. همانطور که به ما پدیده ی کلونینگ و علوم نانو تکنولوژی را نیاموختند.فرعونیان با کشف و شهود جانداران نامرئی(جن) و علنی کردن این شاخه از علم، طغیان مردم خویش را فراهم ساختند.و با ایجاد جانداران کامه(هیبرید انسان و حیوان ) و طرح ریزی دوستی با جنیان، نه تنها از علوم آنها بهره نبردند بلکه تمدن خویش را نیز از دست دادند. امروز ما نیز بر سر نقطه ی عطف شهود جانداران نا مرئی(جن) قرار گرفته ایم. طبیعت رشد تکنولوژی اینگونه است که  نهایتا تصمیم ملا (سران)جهانی را به خارج کردن رده بندی محرمانه ی جنیان، سوق خواهد داد. آنگاه به دنیای جدید و متفاوتی قدم خواهیم نهاد. بزودی خواهیم فهمید که رویت یوفو ها، ووروجکها، خاکستری ها، خواب و خیال و افسانه نبوده است ! در آنروز کدام راه را انتخاب می کنیم؟ انکار انبیاء و یا تایید و ایمان را؟ آیا پس از آن، کفر و شرک ، نفاق و طغیان به حد اعلا خود می رسد؟ و دوباره سقوط و اضمحلال در پیش خواهد بود؟ و یا راهی بسوی یکتا پرستی واقعی گشوده خواهد شد؟ سنت الهی چیست؟ 

بر میگردم به موضوع مقاله:

اسباب حرکت در سماوات و بین سیارات و یا حرکت از شرق به غرب زمین و بالعکس ، صرفا به فرعون و تمدن وی تعلق نگرفته بود بلکه تمدن ذوالقرنین نیز به اذن اله یکتا از این اسباب جهت پرواز بهره مند بودند.  

پرواز به شرق و غرب عالم بزودی همگانی می شود

و یسئلونک عن ذی القرنین قل ساتلوا علیکم منه ذکرا(کهف/83)انا مکنا له فی الارض و ءاتینه من کل شیئ سببا(84)فاتبع سببا(85)حتی اذا بلغ مغرب الشمس وجدها.....(86)ثم اتبع سببا(89)حتی اذا بلغ مطلع الشمس وجدها....(90): 

و از تو درباره ی ذوالقرنین می پرسند؛ بگو: بزودی بخشی از سرگذشت او را برای شما بازگو خواهم کرد- ما او را در زمین قدرت و حکومت دادیم؛ و اسباب هر چیز را در اختیارش گذاشتیم- او تابع سبب شد- تا به مغرب خورشید رسید؛ احساس کرد....- سپس دوباره تابع سبب شد-تا به خاستگاه خورشید رسید؛دریافت... 

 

خطوط نازکاآیا خطوط نازکا در پرو از فضا طراحی شده است؟  

 

 

  

رئوس اهرام به کدام سمت است؟ 

آیا اهرام مصر بر اساس رئوس ستاره ای در فضا تدقیق شده اند؟  

 

تصاویر وال کامونیکا در برسیای ایتالیا ، می تواند تخیلات غارنشینان در باره ی فضانوردان امروزی باشد؟ 

 

 

آیا استون هنچ  و یا تصاویر برجسته ی سنگ قبری در پالنکو که محصور در ابزارآلات پروازی پیچیده ای است، تدریس موجودات فضائی ست؟

خیر ! همانطور که امروزه سفاین و سوپر کامپیوترها توسط عقول انسانی طراحی گردیده،، خطوط عظیم ترسیم شده ی تمدنهای گذشته نیز بواسطه ی نژاد بشری به بروز و ظهور رسیده است!   

شرم آور است که موسی را در کاخهای سر به فلک کشیده ی خویش به تمسخر گرفتند و آن شد که تمدن تکنیکال امروزی ما در حال بیرون کشیدن لاشه های غمبار تمدنهای اعصار گذشته است (و حاق بهم ما کانوا به یستهزءون).

آنها تمدن بزرگی را با تکنیکهای بسیار پیشرفته طراحی کردند و به دشمنی با خالقی پرداختند که دین ایشان و ما را بندگی در مقابل خویش مقرر داشته است. ما در مقابل او که یگانه و الله است، عبد، بنده و ضعیفیم. این بندگی و ضعف در کنه وجود ما متجلی است که هیچ رابطه ای با تکبر ندارد. ما بنده ایم و باید این حقارت و کوچکی را در مقابل او که نفس احد و بی همتاست ! بپذیریم. بی چون و چرا ! 

آنگاه شاید راهی و نوری بر ما تابیدن گیرد و از این هبوط نجات یابیم و الا با غرور ، تکبر و سرپیچی از فرامین خالق یگانه ، ما نیز مقهور سنت او خواهیم شد.  

متاسفانه امروز نیز همانند اعصار فراعنه ، علوم پیشرفته ی روانشناسی به ما تلقین می کند که به خود متکی باشیم و اتکاء به نفس داشته باشیم. تشویقمان می کنند که خود باور باشیم و اعتماد به نفس خود را از دست ندهیم. فیلم رازThe Secretمحصول 2006 به ما تحمیل می کند که هر آنچه اراده کنیم همان تحقق می یابد. 

بله تحقق می یابد به دلیل سنت الهی که در آیه زیر نهفته است:  

 ....إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَإِذَا أَرَادَ اللّهُ بِقَوْمٍ سُوءًا فَلاَ مَرَدَّ لَهُ وَمَا لَهُم مِّن دُونِهِ مِن وَالٍ (رعد/۱۱) 

ترجمه:.....در حقیقت‏خدا حال قومى را تغییر نمى‏دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند ..... 

این خواستن و رسیدن ، راز نیست که عده ای فکر کنند چیز بزرگی را کشف کرده اند و با منت در یک سی دی به ما بیاموزند. ایشان از سنت الهی غافلند که فرموده:  

مَن کَانَ یُرِیدُ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا وَزِینَتَهَا نُوَفِّ إِلَیْهِمْ أَعْمَالَهُمْ فِیهَا وَهُمْ فِیهَا لاَ یُبْخَسُونَ (هود/15)

کسانی که زندگی، دنیا و زینت آن را طالب باشند اعمالشان را در این جهان بی کم و کاست به آنها می‏دهیم.

راز آنست که اسلام به ما می آموزد که متکی به الله بوده و به او اعتماد و توکل کنیم و در پی آخرت باشیم و نه دنیا طلبی و خود پرستی . 

 فرق این دو راه از زمین است تا به آسمان! از اتکال به خود و اعتماد به نفس، خدایانی دروغین همچون فراعنه بیرون خواهند آمد. سپس، متکبری را بنده خواهیم شد؛ همچون بزرگ متکبران: فرعون.  سپس ظلم به مظلوم به اعلا درجه خواهد رسید.

آنگاه ملائک الهی در چشم به هم زدنی،تمدن ما را در کل کره ی زمین به همراه موشکهای بالستیک مان در زیر کیلومترها گل و لای مدفون خواهند کرد. 

ای کاش بشر یکبار هم که شده در قله ی تمدن خویش ، پیام آسمانی و الهی را درک می کرد و از الله اطاعت کرده و به او اعتماد و اتکال می کرد!!! 

در زیر مستنداتی از شواهد پروازی تمدنهای گذشته آورده شده است:  

    اقتباس از تالار آسمان پارسی. 

 

   کشف هو اپیما های باستانی   

در سال ۱۸۹۸ در مقبر ه ای در نزد یکی ((سا کا را )) مد لی پید ا کر دند که بعنو ان پر نده شنا خته شده است و با همین عنو ان در موزه مصر در قا هره ثبت گر دیده است .این مدل با شما ره ۶۳۴۷ در میان انبو هی از مجسمه دیگر پر ند گان قدیمی مصر به مد ت پنجا ه سال ما ند و لی آیا به و اقع چنین بود .تاا  ینکه  درسال ۱۹۶۹ راز این پر نده عجیب کشف شد .دکتر خلیل مسیحا هنگامی که این مجسمه را دید دچار حیر ت گر دید و بر خلا ف دیگر پر ند گان این مدل ۶۳۴۷ دارای با لهای صا ف و دمی پر ه مانند د اشت  . ایشان کشف نمود که نا می که بر روی این مدل حک شده به نا م پا دیمن(pa diemen) است به معنا ی((هدیه آمو ن)).

آمو ن کیست ؟آمون اله هوا بود که در اثر همنشینی با ((رع)) اله خو رشید به اله نور ار تقا پیدا کر د .امر وزه بدون شک مشخص شده است این مدل مدل یک هو اپیما است و جنس آن از چو ب و وزن آن در حدو د ۳۹.۱۲گرم است و کا ملا سالم می باشد . فا صله دو بال ۱۸ سا نتی متر و دما غه هو اپیما ۳.۲ سانت طول و طول کل هو اپیما حد و دا ۱۴ سا نتی متر است انتها ی با لها و نو ک هو اپیما  با علم آیر و دینا میک سا خته شده و جد ای  چشم سنبلیک و  دو خط کو تاه د ر زیر با لهای هو اپیما دارای هیچ تز ئین دیگر ی نیست.

متخصصین و دا نشمند ان پس از آز ما یشات زیاد آن را از حیث دارا بودن ارزش پر وازی و هو ائی(طبق اصول هو اپیما ئی) دارای ابعادی مناسب دا نستند  .

پس از این کشف هیجان انگیز دو لت مصر به سر پر ستی وزیر فر هنگ محمد جمال الدین مختار یک گروه برای یا فتن مد ل های دیگر ما مور نمود و این تیم در ۲۳ دسا مبر ۱۹۷۱ تشکیل و اعضای آن را دکتر هنری ریاد مدیر موزه مصر، دکتر عبدل قادر سلیم معاون ر ئیس موزه تحقیقات با ستا ن شناسی مصر و دکتر هیسمات نسیها ر ئیس اداره آثار و رسو م با ستانی و کمال نقیب مدیر عا مل اتحا دیه هو اپیما ئی مصر و دکتر عبد ل قادر حاتم نما ینده نخست وزیر و احمد مو ح ر ئیس هو اپیما ئی تشکیل می دادند و مو فق به کشف چهارده مد ل دیگر گردیدند که در نما یشگاهی  در معر ض نما یش عمو می گذ ا شته شد  .  

 

   هو اپیما های  با ستا نی یا فته شد ه در آمر یکای جنو بی  

این مد ل هو اپیما ئی طلا ئی در موزه ایالت بو گا تا در معر ض تما شا می با شد. با ستان شنا سان قدیمی آن را به عنو ان یک ((زینت مذ هبی)) معر فی کرده بودند.  تا زمانیکه انجمن هو ا نو ردی نیو یور ک مد ل را در آزمایشات متعد د و تکنیکی مورد تا ئید قر ار داد و  اعلا م نمود این مد ل ار زش هو ائی دارد .

تا ریخ گذ اری این مصنو عات پر وازی حد اقل به ۱۰۰۰ سال پیش از میلا د بر می گردد.  

در سال ۱۹۹۷ دو  محقق آلما نی به نا م های Algund Eenboom و Peter Belting دست به ابتکار تا زه ای زدند و این مد ل ها را سا ختند و حتی آنها را به پر و از در آورد ند . 

چه کسی تمدن پیشرفته ی مصریان و فراعنه را که دارای قدرتهای پیشرفته پروازی بودند نابود کرد؟ و آثاری از ایشان را  به یادگار گذاشت ،بلکه موجب عبرت گردد؟ 

کذبوا بایتنا کلها فاخذنهم اخذ عزیز مقتدر(قمر/42)اکفارکم خیر من اولئکم ام لکم براءه فی الزبر/43 ام یقولون نحن جمیع منتصر/44سیهزم الجمع و یولون الدبر/45بل الساعه موعدهم و الساعه ادهی و امر/46.  

 

عجایب هفتگانهآیا تمدن امروزی آیه زیر را که به ما گوشزد میکند قدرتی یکدهم قدرت تمدنهای گذشته را نداریم، باور خواهد داشت؟ 

  

 

وَکَذَّبَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ وَمَا بَلَغُوا مِعْشَارَ مَا آتَیْنَاهُمْ فَکَذَّبُوا رُسُلِی فَکَیْفَ کَانَ نَکِیرِ (سبا/45) 

  کسانی که پیش از آنها بودند (نیز آیات الهی را) تکذیب کردند در حالیکه اینها به یکدهم (از قدرت و نیروی آنان) نمیرسند، (آری) آنها رسولان مرا تکذیب کردند و ببین مجازات من (نسبت به آنها) چگونه بود؟!   

وَکَأَیِّن مِّن قَرْیَةٍ هِیَ أَشَدُّ قُوَّةً مِّن قَرْیَتِکَ الَّتِی أَخْرَجَتْکَ أَهْلَکْنَاهُمْ فَلَا نَاصِرَ لَهُمْ  

(محمد/۱۳):و چه بسیار شهرهایی که از شهری که تو را بیرون کردند پر قدرت تر بودند، ما همه آنها را نابود کردیم، و یاوری نداشتند!

  

اگر قریب به ۱۴۰۰سال پیش به شهری همچون مکه در عربستان هشدار داده شد که با تمام لوازم و پیشرفت آنروزشان ، باور نمایند که در اعصار گذشته آنها، شهرهای نیرومندتر از ایشان وجود داشته که خداوند نابودشان کرده است، پس می توان تصور کرد که در تاریخ بشری، کم نبوده،حبابهای پیشرفت و تکنولوژی که همچون گل کم عمر بهاری در طول 200-100 سال بین هزاران سال خفت بار عذاب های بجا مانده الهی، شهرها و جزیره ها را در اقصی نقاط دهکده جهانی پوشانده است.

امروزه پس از هزاران سال ویرانی تمدنهای پیشرفته قبلی(از قبیل:شهرهای مصر-مکزیک-آتلانتیس -شهر سوخته و یا هر اسم مورد پسند باستان شناسان )ما در حباب پیشرفت تکنولوژیک قرار گرفته ایم. 

خداوند ابزار انتخاب ملاء(سران جهانی) را نیز به جهانیان زمین وطن داده است.لذا هر قومی با لیاقت ایمانی خود سران خویش را در سراسر جهان خواهند چید! و نهایتا عده ای بعنوان سران بر این تمدن استوار خواهند گشت. 

اگر مومن باشند و اصلاحگر، این تمدن به اوج شکوفائی تا سرآمد خویش نائل می گردد. 

اگر سران کافر باشند و مدعی اصلاح جهانی، این تمدن رشد میکند و به نقطه ای میرسد که کافران آن همچون قوم عاد خواهند گفت که امروز چه کسی حریف ما است(مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّةً)؟ و ظلم کشورهای ظالم به مظلوم زیاد شده و رسول را(فرق نمی کند عیسی یا مهدی یا هر نام دیگر)انکار کرده و آن می شود که تا بحال شده است! حباب قدرت و تکبر موجود ضعیفی بنام انسان دوباره می ترکد. 

شاید این بار آخرین بار باشد یعنی ساعت موعود! چرا که اشراط آن قبلا محقق شده بود. و یکراست به قیامت داخل شویم!  

فَهَلْ یَنظُرُونَ إِلَّا السَّاعَةَ أَن تَأْتِیَهُم بَغْتَةً فَقَدْ جَاء أَشْرَاطُهَا فَأَنَّى لَهُمْ إِذَا جَاءتْهُمْ ذِکْرَاهُمْ (محمد/۱۸).

 

فَأَمَّا عَادٌ فَاسْتَکْبَرُوا فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ وَقَالُوا مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّةً أَوَلَمْ یَرَوْا أَنَّ اللَّهَ الَّذِی خَلَقَهُمْ هُوَ أَشَدُّ مِنْهُمْ قُوَّةً وَکَانُوا بِآیَاتِنَا یَجْحَدُونَ ﴿فصلت/۱۵﴾  

اما قوم عاد به ناحق در زمین تکبر ورزیدند، و گفتند چه کسی از ما نیرومندتر است ؟ آیا آنها نمی‏دانستند خداوندی که آنها را آفریده از آنها قویتر است، آنها (به خاطر این پندار) پیوسته آیات ما را انکار می‏کردند. 

 

 آیا پیشرفت و تسخیر ناتو در تمام کره زمین، زمینه ای برای یکصدا شدن پاسخ سران جهانی به سوالی در آینده است؟ در دهکده ای جهانی؟

 

آیا در جمع اعضاء نظامی ناتو ، کسی هست که آیات فوق را کشف رمز نماید؟ 

ام یقولون نحن جمیع منتصر؟    

 

وَ قَالُوا مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّةً

 

 

بدانند که: 

....أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ  

ولی صد حیف که ظالمان زمانیکه عذاب را دیدند می فهمند که: 

....وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ (بقره/165) 

....و آنها که ستم کردند (و معبودی غیر خدا برگزیدند) هنگامی که عذاب خدا را مشاهده کنند خواهند دانست که تمام قدرت به دست خدا است، و او دارای مجازات شدید است . 

اگر بجای هوای نفس- بودا - عیسی - عزیر ، الله را بندگی می کردند و آخرین کتاب(قرآن) را می پذیرفتند، مسلما سرنوشت زمین طور دیگری رقم می خورد... 

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ (بقره/165).

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387,11,16 ساعت 20:47

سلام
اسنادی که شما از قران استخراج کردید همه وهمه بیانگر قدرتی مافوق قدرت بشر آن زمان میباشد که توسط قدرتهای ناشناخته انان{(خدایان) یا همان موجودات فضایی دانیکن } برانسانهای آن دوران برای بر پایی نیکی در زمین تحمیل میشد.

سلام
آنچه مسلم است ملائک و جنیان به چشم ما دیده نمی شوند لکن وجود دارند. نحوه ی کارکرد و عملکرد آنها باید مطالعه شود و به فهم والائی نیاز دارد

رضا 1387,11,17 ساعت 22:08 http://www.potraa.blogfa.com

سلام.واقعا دستت درد نکنه .نمیدونم چی بگم.ولی اونقدر قشنگ و با منطق جملات رو چیدی که حتی کسی که دین نداره اگه بیاد منصفانه قضاوت کنه میفهمه چی گفتی و منظور نهاییت چیه از راه علم اثبات دین و اثبات خدا و اثبات قرآن کاری که همیشه در ابتدا واسه قانع کردن بعضیا ازش استفاده میکنم.بازم دستت درد نکنه تمیدوارم همیشه پایدار باشی

سلام به شما
از اظهار لطف شما سپاسگزارم.
آرزو می کنم در سرزمین من ایران مردم از دو بند شیطان رها شوند

اول: اینکه کتابشان(قرآن) را فارسی و به زبان خویش مطالعه نمایند.
چرا که خالق جهان فرموده است : آیا کسانی که می دانند(می فهمند) و کسانی که نمی دانند(نمی فهمند)، برابرند؟ این همه ی درد من است، زمانی که می بینم فردی یا مادری 10 بار ختم سوره انعام در منزل می گیرد (به عربی)و حتی نمی داند معنی انعام چیست!
و یا قرآن را در شب قدر بر سر می گیرند ولی نمی توانند بپذیرند که این کتاب را فارسی مطالعه کنند تا در سرشان فرو رود.
امیدوارم روزی فرا رسد تا 70 میلیون ایرانی کتاب قرآن را علاوه لر عربی به فارسی نیز مطالعه کنند و در مدارس، سمینارها، مجالس، جلسات اداری و همه جای ایران به جای باد در حنجره انداختن و آواز عربی بلند کردن و نفهمیدن ، ترجمه آیات با آخرین فنون سلیس سازی ترجمه در محضر ملت ارائه شود.آنروز خواهند دید که کسی در مدارس بابت قرائت قرآن شکایت نمی کند در آنرو می توان گفت که وانصتوا، آرام باشید تا بفهمید چه گفته می شود.
دوم: آرزو میکنم جهالت کلاس پروری در بلغور کردن اصطلاحات خارجی از میان ما رخت بر بندد. چقدر کلمات و اصطلاحات یونانی، انگلیسی که در کلاسها بافته شد و خواسته شد در مغز ما ذخیره گردد، بی آنکه بدانیم معانی آن چیست؟!
خاطرم هست که در درس حشره شناسی و یا گیاه شناسی صدها کلمه امثال شیستو سرکا گریگاریا حفظ کردیم ولی هیچگاه نفهمیدیم معنی آن ملخ کله اسبی بوده! و اگر می دانستیم راحت تر با آن کنار می آمدیم(مسلما).
و یا چقدر اجناس و لوازم خارجی که وارد این خراب کده(ایران) می شود و مشتری حق دانستن معانی بروشورهای (دستورالعملهای) مصرف آنرا به زبان مادری ندارد. و کلاس است که کاتالوگ خارجی داشته باشیم بدون آنکه بدانیم نحوه ی واقعی استفاده از آن چیست!
افلا تعقلون، افلا یعقلون، افلا تتفکرون، افلا یتفکرون.....

نام 1389,06,12 ساعت 15:58

سلام . تشکر و امتنان من و دوستانم را از مقاله ی بسیار ارزشمندی که نوشته اید بپذیرید . این نوشته ها خط بطلانی است بر کوشش کسانی که با علم کردن دلایل غیر قابل قبول و غیر منطقی و توسل به تخیلات کودکانه در پی راهی هستند تا از سرنوشت ازلی و ابدی انسان بودن و مسئول بودن خویش بگریزند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد